19 Temmuz 2013 Cuma

FRAKSİYONEL LAZERLE BEN ALDIRMA


FRAKSİYONEL LAZERLE BEN ALDIRMA

Dermatologlar ya da kozmetikle ilgilenen uzman kişiler her daim her söyleşide her fırsatta cilt sağlığına dikkat çekmektedir. Cilt sağlığına dikkat eden insanlar bunun sonuçlarını olumlu bir biçimde alırken cildine dikkat etmeyen insanlar, lekelerle sivilcelerle uğraşmak zorunda kalmaktadır.

     Cildin son derece hassas olduğu düşünülürse güneşten sigaradan ve stresten, özellikle de zararlı yiyeceklerden uzak durmalıyız. Bunların dışında bir de biyolojik olarak elimizi kolumuz bağlayan bazı durumlar olmaktadır. Örneğin vücudumuzda bulunan çeşitli boyutlardaki benler, bunlardan bir tanesidir. Ben son derece rahatsız edici lekelerdir, insanın psikolojisini dahi etkileyebilecek düzeye gelebilmektedir. Fakat nihayet ki bugün itibari ile çözüm alternatifleri çoğalmış, ben konusu bir kâbus olmaktan çıkmıştır. Farklı bölgelerde farklı sayılarda ve farklı renklerde meydana çıkan benleri aldırmak için birçok yöntem geliştirilmiştir. Bunlardan en çok bilineni lazer tedavisidir. Fraksiyonel lazerle ben aldırma tedavisi acısız ve pratik bir işlemdir. Fraksiyon El lazer bugün birçok leke giderici operasyonlarda veya gençleştirme operasyonlarında başrol oynar. Yine aynı şekilde ben aldırmak için başvurulmaktadır. Fraksiyonel lazerle ben tedavisi işlemini birçok merkezde yaptırmak mümkündür.

           Cilde yepyeni bir boyut katan bu yöntem, hem benlerden kurtulmanızı hem de cildinizin sıkılaşmasını sağlayabilmektedir. Lekesiz ve pürüzsüz bir cilt herkesin arzu ettiği bir durumdur. Cildin çok daha derin bölgelerine inebilmesi bakımından doktorlar tarafından da çok benimsenen bu yöntemi şüphe duymadan uygulayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder