19 Temmuz 2013 Cuma

CERAHİ YÖNTEMLERLE BEN ALDIRMA


CERAHİ YÖNTEMLERLE BEN ALDIRMA

Sivilce ya da kahverengi lekeler gibi cildimiz için bela sayılabilecek etkenler, hepimiz için gelip geçicidir. Fakat ben, vücutta doğuştan oluşan ve ömür boyunca hiçbir şekilde yok olmayan bir yapıdır. İnsanların bazıları, vücutlarında ben olmasından hiç de şikâyetçi değildir. Çünkü onlar estetik açıdan benin hoş durduğuna inanırlar.

            Gerçekten de bazı insanların yüz bölgesindeki benler, bir tamamlayıcı unsur gibidir. Bu yüzden bile sırf sonradan ameliyatla belli bölgelerine ben konduran insanlar dahi vardır. Kimisi ise benlerinden kurtulmak için yoğun bir çaba sarf eder. Cerrahi yöntemlerle ben aldırma işlemi aslında sanıldığından da çok daha kolay bir yöntemdir. Kolay olmasının ötesinde aslında tamamen acısız bir işlemdir. Standart bir ben aldırma işlemi doğru tedavi ile 15 dakikayı geçmemektedir. Ben aldırmanın herhangi bir tehlikeli bir yanı bulunmadığı gibi, sağlık açısından da çok önemli bir adımdır. Çünkü ben oluşumları, ileride deriye ciddi zararalar verebilmektedir. Mümkün oldukça daha da erken davranılması, benlerin bir an önce aldırılması gerekir. Gelişen teknoloji ile beraber cerrahi yöntemlerle ben tedavisi işlemleri hem ekonomik hem de yaygın bir hal almıştır.

           Lazer ben aldırma konusunda en popüler yöntem olarak görünmektedir. Ameliyat sonrası benin alındığı bölgede çok küçük bir iz kalacaktır. Ben aldıktan sonra söz konusu bölgeye birkaç gün hassas bakım uygulamak şarttır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder